|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() Sommerpuls Grandis vs. Skjærgårds2005-06-29 Pizza Grandiosa fylte 25 år I februar. Nå kommer Skjærgårds Music & Mission Festival etter. Alt tyder på enda et rekordår for festivalen. I 2004 satte Skjærgårds ny rekord i antall solgte dagsbilletter. Om en snau uke begynner årets festival, og forhåndssalget av billetter er avsluttet. Det ser ut til at Skjærgårds gamle rekord kommer til å bli slått ganske fort. Festivalens egne hjemmesider opplyser at forhåndssalget av dagsbilletter har økt med mer enn 10% i forhold til fjordårets salg på 18600. Festivalsjef Jarle Storebø sier at målet er å komme over 20000 dagsbilletter. Hvis stigningen på 10% holder seg oppe, ser det ut til at det endelige tallet bli på rundt 20500 solgte dagsbilletter.
Grandiosa vs. Skjærgårds - Skjærgårds Music & Mission er bedre enn Grandis fordi den fyller mer enn bare magen, sier Skjærgårds festivalsjef Storebø til Jay.no med et smil. Siden både Skjærgårds og Grandiosa fyller 25 år i år, ba vi representanter fra begge leirer om å fortelle oss hvorfor de er bedre enn den andre. I motsetning til Storebø hadde Stabburets informasjonssjef Robert Rønning få argumenter å komme med. - Jeg synes det er umulig å sammenligne de to og klarer derfor ikke å argumentere for hvorfor Grandiosa er bedre enn Skjærgårds, sier han. 40 stk. Vi kan jo hjelpe litt med å sette det hele i et mer håndgripelig perspektiv. For kr. 1000,- kan du kan kjøpe cirka 40 Grandiser fra Stabburet. For samme pris kan du henge på Skjærgårds i en uke og se cirka 40 band. Valget er ditt!
© 1997-2011 Kommunion as |
|